8

Nieuwe layout en een clean & simple kaartje

Het is officieel: ik heb de smaak weer te pakken. Afgelopen weekend ben ik in Zoetermeer geweest. Het was genieten geblazen: van Rinus, maar ook van het heerlijke weer! Toen ik gisteravond thuis kwam, ben ik mijn scrapkamer nog even ingedoken. Resultaat: een layout met de geweldige nieuwe lijn van Echo Park: For the Record:



Vorige week heb ik nog een kaartje gemaakt met mijn nieuwe Kanban Clear Stamps. Ik vind dat boompje zó gaaf. De kaart is wel érg clean and simple, maar toch ben ik redelijk tevreden. De steentjes op de vlinders zijn van Swarovski, die glimmen zoveel mooier dan andere merken... Ik ben dol op bling bling! ;)


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!!!

8 reacties:

Jetty zei

Leuk geworden. En dat papier is idd prachtig.

Jacquelien zei

Zow! Lekker bezig geweest!! Helemaal super, zowel de layout als het kaartje en idd mooi papier!

Ellen zei

Heerlijk dat je weer zo de smaak te pakken hebt zeg!!! Lekker is dat he?!
Ik vind je lootje erg leuk geworden, mooi papier is dat!
Ook je kaartje is erg leuk, ook al is hij zo 'kaal'...

Sandra1968 zei

Een geweldig mooie LO en ook een hele leuke kaart!

Dora zei

Een super lo.....maarre ben fliefd op je kaartje!

Martha zei

Een prachtige Lay Out zeg en het kaartje is ook super!!

Wendy zei

Wat een mooie layout en die foto is zo leuk.
Je kaartje ziet er leuk uit mooie stempels.

Groetjes Wendy

cvanholstein zei

Zoo mooi je layout! Foto is ook om op te vreten :D
Kaartje is super lief, juist omdat het zo 'stil' is.
XXX, Corina

Back to Top