10

Snel kaartje

Vandaag hebben Julian en ik een pyjamadagje ingepland. De zon laat zich het hele weekend al niet zien, dus we hoefden de deur niet uit... Julian wilde graag even knutselen. Dus we zijn mijn scrapkamer ingedoken en ik heb zowaar een eenvoudig kaartje gemaakt. Ik heb mijn scrapkamer opnieuw ingedeeld en mijn spullen hebben ook een nieuw plekje gekregen. Het voordeel van zo'n grote 'verbouwing' is dat je weer weet wat je allemaal hebt. Zo stuitte ik onder andere op mijn Grommet Tool en Grommets... die zijn eigenlijk hartstikke leuk... Waarschijnlijk ga ik die wel vaker gebruiken. :)




Bedankt voor je bezoekje!



10 reacties:

Wiebine zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Charlotte en wat heerlijk zo'n pyamadag,
groetjes,
Wiebine

Boukje zei

Mooi kaartje! Mooi 'krantenpapier' ook en leuk dat je door opruimen weer eens andere spullen ontdekt!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Mooi "snel"???? kaartje. Ik zou ook wel eens een pyjama dag willen hebben, maar mijn hond wil geen pyjama aan ;)

Connie zei

erg mooi geworden Charlotte!! Leuk om weer eens werk van je te zien.

cvanholstein zei

Ha fijn, hier wordt weer gescrapt!
Leuk kaartje Charlotte, die swirl-blaadjes vind ik heel gaaf!
Enneh, I like GRRROMMMETS!! :D
xxx,C

Wendy zei

Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt

Groetjes Wendy

Jolanda zei

Wat een super mooie kaartje heb je gemaakt!

Groetjes Jolanda

loes de groot zei

super kaartje! en die grommet gaaf zo ik heb die dingen ook nog liggen toch maar weer 's te voorschijn toveren

Thamar, zei

hoi hoi

Heerlijk hoor zo'n dagje lekker samen keutelen ( zo noemen ze dat hier! niks vies hoor)
Je scrapkamer is mooi geworden, fijn hoor zo'n kamer voor jezelf. De mijne is op zolder en daar zit ik met William ook vaak, ik aan het scrapen en hij op de computer youtube filmpjes kijken van lego en thomas de trein. Erg gezellig.

gr Thamar

Nathaly zei

Hi Charlotte, heerlijk zulke luie dagen he?! Jullie hebben er wat moois van gemaakt, van die kaart. Erg leuk om ook je scrapkamer te zien. Ik ben altijd benieuwd hoe dat bij een ander is. Nathaly

Back to Top